Гарантія та повернення
При настанні гарантійного випадку, наприклад: Ви придбали запчастину, встановили на автомобіль і в процесі експлуатації сталася поломка (у межах встановлених гарантійних термінів - див. таблицю за брендами), потрібно зв'язатися з будь-яким з наших менеджерів і повідомити про дану ситуацію.
Пункт 1.0 Необхідні документи для повернення товару:
• Акт рекламації (заповнює СТО, в якому здійснювався ремонт). Зразок акту рекламації;
• Замовлення-наряд на проведені роботи (видається на СТО);
• Документи з СТО, що свідчать про акредитацію цього СТО на проведення робіт з технічного обслуговування автомобілів (витяг з Єдиного державного реєстру або копія свідоцтва про державну реєстрацію).
Пункт 1.1 Розгляд гарантійних випадків проводиться виключно тоді, коли заміна запчастин була проведена на сертифікованих СТО, що мають дозвіл на проведення цього виду робіт.
Пункт 1.2 При заміні автозапчастин в «гаражних» умовах, гарантійні випадки не розглядаються.
Пункт 1.3 Термін розгляду гарантійних випадків від 3 до 5 днів з моменту отримання товару складом.
Пункт 1.4 У разі зіткнення з гарантійним випадком, витрати за транспортування проводяться за рахунок нашої компанії!
Пункт 1.5 Компенсація на витрати за монтаж/демонтаж, супутні ремонтні роботи не передбачена. Гарантія надається виключно на товар, придбаний у нашому магазині, але не на деталі які можуть вийти з ладу унаслідок неправильної заміни, або ж невідповідної експлуатації.
Пункт 1.6 ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що після встановлення товари електричної групи (виключення: електротовари бренду «CDN», на які надається гарантія 1 місяць, та електротовари бренду «Mögen», на які надається гарантія 3 місяці), масла та рідини обміну та поверненню НЕ підлягають.
Наша компанія надає збільшений термін повернення та обміну товарів. Завдяки якому ви можете протягом 30 днів з моменту оформлення замовлення без проблем обміняти, або ж повернути придбаний товар і отримати повну компенсацію коштів. Для цього товар має відповідати - Пункту 2.0.
Пункт 2.0 Умови для товару, який підлягає поверненню:
• Відсутність дефектів або візуальних пошкоджень, а також слідів експлуатації і установки.
• Присутність заводської упаковки, в якій товар був отриманий клієнтом;
• Товар повинен містити початкову комплектацію.
Пункт 2.1 В випадку повернення Вам необхідно зателефонувати менеджеру та обов'язково повідомити номер транспортної накладної.
Пункт 2.2 Повернення коштів або обмін товару здійснюється протягом 2 - 3 днів з моменту отримання товару складом.
Пункт 2.3 В разі повернення товару, витрати за транспортування проводяться за рахунок покупця!
Пункт 2.4 Підстави для відмови в поверненні:
• Товар, який було придбано понад 30 днів тому;
• Запчастини, які мають сліди установки;
• Не відповідність комплектності товару;
• Товар з уцінкою.
Детальніше про "Panda Plus":
Додаткова гарантія включає в себе заміну на ідентичний товар, або у разі відсутності такого товару на складі, ми можемо запропонувати замінити його на аналогічний за функціоналом, або ж дорожчий з вашою доплатою. Послуга передбачає заміну товару, але не повернення фінансів.
Протягом гарантійного терміну ми беремо на себе всі витрати на доставку товару до складу у разі виявлення дефекту, проте доставка заміненого товару здійснюється за рахунок отримувача.
Ціна додаткової гарантії залежить від ціни товару.
Чим дорожчий товар, тим вигідніше оформити додаткову гарантію.
Ось скільки це коштує:
🔸Ціновий діапазон товару від 200 до 1000 грн:
🔸12 місяців: 99 грн
🔸Ціновий діапазон товару від 1001 до 3000 грн:
🔸12 місяців: 199 грн
🔸Ціновий діапазон товару від 3001 до 6000 грн:
🔸12 місяців: 299 грн
За більш детальною інформацією щодо переліку товарів, на які розповсюджується дана послуга, звертайтесь до наших менеджерів.
Залишіть заявку і менеджер зв'яжеться з Вами як тільки обробить заявку.