Рульова рейка
Рульову рейку часто називають редуктором підсилювача керма. Це важливий механізм машини та сполучна ланка між колесами та кермом. Без нього керування машиною неможливе. Розробники вдосконалюють конструкцію кермової рейки, виробники пропонують різні моделі. Ми рекомендуємо при покупці рейки вивчити її види, особливості роботи, технічні характеристики.
Новий партнер в особі Panda Auto вас ніколи не підведе, тому що тут продумано все до дрібниць. Наші ціни та якість товарів оцінили тисячі автолюбителів по всій Україні. Ми націлені на довгострокову співпрацю та пропонуємо виключно оригінальні автозапчастини на різні китайські автомобілі.
Як влаштована рульова рейка?
Коли водій обертає кермо, основне зусилля, що надходить від нього, прямує безпосередньо на шестірню. Це і змушує рухатися саму рейку, то вправо, то вліво. З нею якраз рухаються і тяги приводу керма та маточини, на яких і закріплені колеса автомобіля. Коли водій повертає кермо, синхронно повертаються передні колеса. Рейка має підсилювач, який дозволяє зменшити основне зусилля при обертанні самого керма.
Рульовий рейковий механізм включає такі елементи:
- Вал - міцний стрижень, виготовлений з металу, він має спеціальні шліци, за допомогою яких закріплюється кермо. З іншого розташовані також шліци, які кріплять вал рульового безпосередньо до рульової колонки.
- Руль, який забезпечує керування машиною в потрібному напрямку.
- Сама рульова рейка, включаючи шестерню, що приводить в рух рейку та зубчасту рейку.
- Наконечник – укомплектований кульовим шарніром, має різьблення.
- Рулеві тяги являють собою стрижні з металу, з одного боку яких розташоване різьблення, а з іншого – з'єднання шарніра з різьбленням.
Механізм зібраний у металевий корпус та кріпиться на автомобільному кузові. Ще в конструкцію кермової рейки включають демпфер, що є двостороннім амортизатором, який знижує вібрацію і навантаження на механізм. Особливо важливою є ця деталь для позашляховиків, які проходять різні перешкоди.
Які бувають види рейок кермових?
Виділяють три основні види автомобільних кермових рейок:
Є також електрогідравлічні рейки – це гібрид першого та другого виду. Насос починає працювати завдяки електромотору, а основний пристрій як у гідравліці.
Як дізнатися, що рульова колонка зламалася?
Під час руху по пересіченій місцевості, ям, пагорбів, нерівностей, рейка та весь кермовий механізм повинні витримати великі навантаження. До основних ознак зносу належать:
- Сильним шумом, що виникає від насоса ГУРу.
- Щоб крутити кермо, потрібно докладати великих зусиль.
- На купині явно відчувається биття, що надходить від рульової колонки.
- Люфт керма, при якому потрібно обертати кермо навіть під час їзди рівною дорогою
- Виходить масло з пристрою кермової рейки, при цьому ускладнюється керування кермом, з'являється сторонній шум.
До усунення цих проблем не можна використовувати кермо, це небезпечно для водія. Перед ремонтом деталі важливо переглянути та перевірити роботу всього механізму, включаючи тяги, підшипники, шарніри, маточини. Це допоможе усунути та викорінити відразу всі поломки, якщо вони є.
Рульову рейку можна ремонтувати, проте багато залежить від ступеня її пошкодження. Згідно з численними відгуками автовласників часто з'являється стукіт, викликаний зносом направляючих втулок.
Якщо ви вирішили самостійно замінити рейку, можна переглянути відео-огляд, як це зробити правильно. А ми вам допоможемо вибрати потрібну модель. Багатий асортимент дозволяє купити рульову рейку, що підходить за ціною та характеристиками. Для оперативного підбору кермової рейки в каталозі передбачена швидка система пошуку, куди можна вписати не лише назву запчастини, але й її артикул чи каталожний номер. Додатковим бонусом стане оперативна доставка безпосередньо на адресу клієнта.