Для будь-якого автовласника важливо, щоб його машина працювала безвідмовно, а значить слідкуйте за справністю деталей і комплектуючий. Передні амортизатори – головний елемент системи задньої підвіски. Вони можуть бути передні та задні, газові та масляні, жорсткі та м'які.
А щоб не витрачати багато часу на вибір, вам варто заглянути в інтернет-магазин «Panda Auto». У нас не лише величезний асортимент продукції, а й вигідні ціни. Зручний інтерфейс сайту та рядок пошуку значно прискорить процес покупки товару. У тому випадку, якщо вам все ж таки потрібна допомога, наші менеджери допоможуть підібрати передні амортизатори і стійки амортизатора за моделлю автомобіля. Вже за кілька днів товар буде доставлено за вказаною адресою.
Ключові функції та конструкція переднього амортизатора
Амортизатор - ключова деталь ходової частини автомобіля та демпфуючий елемент підвіски, що покращує керованість на різних дорожніх покриттях. Передні амортизатори працюють спільно з пружним комплектуючими підвіски, до яких відноситься пружина і торсіони.
Основні функції, які виконують передні амортизатори:
- збереження контакту передніх коліс з поверхнею дороги, на яку вони спираються під час їзди;
- гасіння дрібних і великих коливань задніх коліс машини та самого кузова;
- забезпечення плавності ходу автомобіля.
Передні амортизатори, як і багато інших деталей, відіграють важливу роль у безпеці під час поїздки. Вони дозволяють контролювати рух пружин підвіски, забезпечують баланс гальмівних зусиль по осях, а також контроль контакту шин із дорогою.
Передні амортизатори бувають одно- та двотрубні. Залежно від їхнього вигляду відрізняється і конструкція. Але є загальні комплектуючі, які мають всі деталі. Насамперед це корпус циліндричної форми, запаяний з одного боку. Він заповнений необхідною для змащення рідиною – олією. По ньому рухається поршень, який з'єднується зі штоком із закругленим перетином. Шток прикріплений до кузова машини. Для того щоб рідина проходила через шток, в ньому є ряд отворів у вигляді клапанів. З метою підвищення потоку рідини вони мають пружинисту структуру.
Переваги та недоліки різних видів передніх амортизаторів
У кожного з видів амортизаторів є свої плюси та мінуси. Важливо враховувати рекомендації заводу-виробника автомобіля. Ефект у результаті роботи певного виду буде різним:
Розрізняють також однотрубні демпферні стійки, які без проблем встановлюються «нагору ногами». При цьому газова підпірка з маслом зовсім не перемішуватиметься, оскільки поршень працює плавно. При цьому охолоджується робочий циліндр набагато ефективніше. Це тому, що повітря обдуває його стінки. Завдяки відсутності поршня та збільшеного діаметра корпусу діапазон роботи переднього амортизатора набагато розширений, якщо порівнювати з двотрубним. Але є й недоліки – чутливість до перепадів температури, а також нестійкість до механічних ушкоджень. Відсутня оболонка, тому мінімальна деформація колби може вивести з ладу весь механізм і поршень перестане вільно рухатися, тоді буде потрібно заміна стійки переднього амортизатора.
Цих недоліків позбавлений інший вид - двотрубні стійки мають захист від зовнішніх пошкоджень, вони відносяться до категорії «м'яких» та мають нескладну конструкцію. З дурного боку спостерігається висока аерація масла (повітря і масло змішуються), через подвійну оболонку гірше охолоджується масло, збільшується його плинність.
Несправність та діагностика передніх амортизаторів
Технічне обслуговування – комплекс обов'язкових профілактичних заходів, які періодично проводяться для запобігання поломці та передчасному зносу вузлів та деталей автомобіля. Передній амортизатор – не виняток. Через постійні вібрації, удари під час їзди деталь зношується. Якщо вам вдавалося бачити на дорозі машину, у якого колеса сильно відриваються від дороги при попаданні на яму – перша ознака, що передні амортизатори вже давно настав час замінити.
Забезпечуючи надійний контакт колеса з дорогою, амортизатор здатний перетворити кінетичну енергію на теплову, після чого вона розсіюється. Це виключає розгойдування машини. Несправність переднього амортизатора може зробити рух небезпечним, оскільки колеса стають некерованими, перестануть тримати дорогу. При цьому збільшується гальмівний шлях, машина починає сильно розгойдуватися.
Ще однією ознакою зношування є сильний стукіт, який чується під час їзди. Іноді навіть виникає гуркіт. Усі несправності ділять на 2 групи:
- Проблеми, пов'язані із втратою герметичності амортизатора.
- Поломки клапана, розташованого всередині амортизатора.
Як вибрати передні амортизатори?
На ринку пропонується велика кількість марок передніх амортизаторів, які відрізняються не лише за ціною, а й за конструктивним виконанням. При необхідності заміни комплектуючих важливо враховувати марку та модель автомобіля.
Підбір передніх амортизаторів має низку нюансів, на які потрібно звернути увагу. Важливо розуміти певні різницю між ними. Якщо швидко придбати будь-який амортизатор, який буде схожий на оригінальний, є великий ризик – зустрітись із низкою проблем. Система підвіски та її складові елементи є індивідуальними. До основних параметрів, які впливають на вибір, належать:
- тип конструкції (масляні, газомасляні, газові);
- розміри виробів;
- жорсткі або м'які;
- принцип роботи.
Газомасляні моделі дорожчі від масляних на 30%. Це пов'язано з більш досконалою конструкцією. Передні газові амортизатори більше підійдуть для рівних доріг. Колеса машини більше притиснуті до дорожнього покриття, що покращує керованість автомобілем на поворотах, а також різке гальмування.
На сайті представлено великий вибір продукції від різних виробників. Наша компанія має досвід співпраці з великими виробниками запчастин та деталей для китайських автомобілів, тому ціна буде вигідною для покупця. Досвідчені менеджери допоможуть вибрати характеристики деталей та проконсультують з усіх питань.