FAQ
Коли я отримаю замовлений товар?
Відправлення здійснюється з понеділка по суботу, ми співпрацюємо з найбільшими перевізниками (див. розділ «Оплата та доставка»). Також по Харкову та Ужгороду можлива доставка кур'єром, тому співпрацюючи з нами, Ви можете бути впевнені, що зробивши замовлення сьогодні, вже завтра Ви можете розпочати заміну необхідної запчастини на автомобілі.
Як я можу підібрати необхідну запчастину та зробити замовлення у вашому магазині?
Магазин «Panda Auto Parts» піклується про Вашу зручність та економію часу. Тому ми пропонуємо своїм клієнтам скористатися простим і зрозумілим каталогом, за його допомогою Ви легко знайдете необхідну запчастину. Якщо ж у Вас виникнуть труднощі у самостійному підборі, просто зателефонуйте за вказаними у розділі «Контакти» номерами та наші менеджери оперативно та кваліфіковано допоможуть Вам у підборі необхідних запчастин.
Як бути, якщо необхідної запчастини немає в каталозі магазину?
Якщо Ви не знайшли потрібну запчастину у каталозі – не біда! Роки успішної роботи дозволяють швидко вирішувати складні завдання з пошуку. Більш того, ми налагодили злагоджені поставки запчастин, у тому числі безпосередньо від виробників. Тому, якщо у Вас виникли питання в пошуку необхідної запчастини, просто зателефонуйте нашим менеджерам за номерами телефонів, вказаними в розділі «Контакти», і вони допоможуть Вам у найкоротший термін вирішити це питання.
Чи можу я повернути товар, якщо він мені не знадобився?
Так, безумовно, згідно з чинним законодавством України, а саме ст. 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» Закону України «Про захист прав споживачів», Ви можете у передбачений законом строк (14 днів, не рахуючи дня придбання) здійснити повернення товару, якщо він не знадобився. Детальніше ознайомитися з порядком поверненням можна в розділі «Повернення».
Залишіть заявку і менеджер зв'яжеться з Вами як тільки обробить заявку.