Оплата і доставка

оплата

 

Ми цінуємо Ваш час та прагнемо до того, щоб співпраця з нами була максимально зручною, тому ми подбали про те, щоб серед представлених варіантів, кожен клієнт знайшов зручний для себе.

Ви можете оплатити своє замовлення, скориставшись такими способами оплати: на карту, на розрахунковий рахунок, за допомогою системи "Liqpay" та післяплатою.

Оплата на карту
Ви можете здійснити оплату за номером картки, яку надає менеджер після узгодження всіх деталей замовлення.
Оплата на розрахунковий рахунок
Оплату можна здійснити на розрахунковий рахунок, Ви отримуєте реквізити від менеджера після погодження замовлення.
Оплата післяплатою
Якщо Ви хочете спочатку оглянути замовлений товар і переконатися в тому, що він Вам напевно підійде, то в даному випадку можна скористатися послугою післяплати.
Зверніть увагу, що послуга оплати післяплатою можлива, якщо доставка здійснюється «Новою поштою» або «Укрпоштою».
Оплата за допомогою сервісу Liqpay
Перевага даної платіжної системи полягає у простоті та швидкості оплати. Оплата відбувається відразу після того, як Ви обрали необхідний товар, додали його до «Кошику» та ввели дані. Не потрібно чекати на підтвердження від менеджера, не потрібно запитувати реквізити для оплати, що прискорює процес купівлі та заощаджує Ваш час.
доставка

 

Для зручності та швидкості доставки Ваших замовлень ми співпрацюємо з найбільшими компаніями-перевізниками: «Нова пошта», «Укрпошта», «Делівері».
Відправлення щодня здійснюються з понеділка по п'ятницю до 17-00, у суботу до 14-00. Ви можете бути впевнені, що отримаєте своє замовлення у найкоротший термін.
Також, передбачена доставка кур'єром по м. Ужгороду та Харкову (при сумі замовлення від 1000 гривень, кур'єрська доставка буде для Вас абсолютно БЕЗКОШТОВНО).

 

Важливо! Обов'язково перевірте цілісність, стан та зовнішній вигляд товару до підписання товарно-транспортної накладної та здійснення оплати.
За збереження замовлених вами товарів у процесі доставки несуть відповідальність кур'єри та служба доставки.


У разі пошкодження товару необхідно відмовитися від отримання замовлення, в тому числі оплаченого, і обов'язково скласти Претензію або Акт огляду, а також повідомити про подію за номером: (095) 0-443-443 або (096) 0-443-443.
На жаль, у разі отримання вами пошкодженого товару без складеної спільно із співробітником компанії перевізника претензії, ми не зможемо компенсувати вам вартість сплаченого замовлення або обміняти його на новий.

UA По Україні

Понеділок-П'ятниця до 17-00

Субота до 14-00

Післяплата✔️

Обрешітка + відправлення скла✔️

Понеділок-П'ятниця до 15-00

Субота до 12-00

Післяплата✔️

Понеділок-П'ятниця до 17-00

Субота до 12-00

Обрешітка✔️


KH По Харкову

БЕЗКОШТОВНО при замовленні від 1000 грн.

UZ По Ужгороду

БЕЗКОШТОВНО при замовленні від 1000 грн.

cookie

Наш сайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися сайтом, ви даєте свою згоду працювати з ними. Дізнатися більше.

кошик (0)
У кошику порожньо