Стійка стабілізатора задня
Для захисту автомобіля від нестійкості та перекидання при різкому повороті, просто необхідна задня стійка стабілізатора. Деталь ще називають тяги чи лінки.
Задня стійка стабілізатора представлена на сайті різними торговими марками, це китайські, українські та європейські бренди. Ми гарантуємо високу якість кожної деталі та швидку доставку по Україні.
Які стійки стабілізатора бувають?
Стійка виконана у вигляді штока різної довжини (від 5 до 20 см) з шарнірами для рухомого з'єднання. Стійки можуть бути таких видів:
- симетрична – можуть переставлятися зліва направо або перевертатися;
- права та ліва задня стійка стабілізатора повністю різні;
- несиметрична задня стійка стабілізатора, коли можна лише переставляти зліва направо.
Задня стійка стабілізатора зазнає великого навантаження. Ресурс деталі становить від 10 до 20 тис. км. Конструкція, яку має задня стійка стабілізатора, стандартна та досить проста. На кінцях може бути розташовано відразу два кульові шарніри, дві втулки або шарнір з втулкою, шарнір з різьбленням. Ці елементи кріпляться до штока за допомогою зварювання під кутом 90 градусів. У місці, де наконечник контактує зі стрижнем, є спеціальне витончення і водночас запобіжник, що називається "шийка". Якщо будуть пограничні навантаження, корпус деталі зламається в районі шийки, яку має задня деталь стабілізатора.
Щоб захистити конструкцію від попадання в з'єднання шарнірів бруду та пилу, потрібно встановлювати гумові герметичні пильовики.
Симптоми поломок задньої стійки стабілізатора
Задня стійка стабілізатора найламкіша його деталь. Тому слід стежити за її справністю. До основних ознак поломок належать:
- Глухий стукіт в області задньої підвіски - найявніший симптом її поломки, який чути під час потрапляння в яму, на нерівній дорозі.
- Машина починає важко виходити з крену.
- На поворотах можна почути хрускіт і скрипи, які підтверджують факт руйнування пильовика.
- Скриж, який з'являється після скрипу.
- Навіть на рівній дорозі автомобіль може заносити в сторони.
Причин поломок задньої тяги стабілізатора може бути багато: стерлася обойма кульового пальця, порвався пильовик, пошкоджені шарнірні з'єднання тощо. При перевірці деталі потрібно враховувати стан пильовика, щоб не було патьоків олії, розривів. Особливо це стосується автомобілів із пробігом. Ремонтувати стійку досить складно, тож краще купити нову запчастину.